Μετάβαση στο περιεχόμενο

Στην pole position του γκραν πρι του Μαϊάμι ο Πέρες, «χάθηκαν» Φερστάπεν, Λεκλέρκ, Χάμιλτον

Πολλές εκπλήξεις είχαμε στις κατατακτήριες δοκιμές του γκραν πρι του Μαϊάμι με τον Σέρτζιο Πέρεζ να κατακτά την pole position και να βγαίνει κερδισμένος. Δεύτερος θα εκκινήσει ο Αλόνσο και πίσω τους οι Σάινθ και Μάγκνουσεν.

Αν ψάχνετε τον Μαξ Φερστάπεν να αναφέρουμε ότι ο Παγκόσμιος πρωταθλητής θα ξεκίνησει από την ένατη θέση, αφού δεν κατάφερε να γράψει ταχύτερο γύρο, ενώ ο Λεκλέρκ θα είναι έβδομος αφού στην καλή του προσπάθεια κατέληξε στις μπαριέρες.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Στο πρώτο σκέλος ο Φερστάπεν ήταν εκείνος που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με Σάινθ, Πέρες και Λεκλέρκ να τον ακολουθούν. Την ίδια ώρα όμως το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στην ουρά.

Μεγαλύτερη έκπληξη όλων ήταν ο Στρολ ο οποίος έμεινε εκτός συνέχειας με την Aston Martin, ενώ δεν κατάφεραν να περάσουν στο Q2 οι Νόρις και Πιάστρι με τις δύο Mercedes.

Οι εκπλήξεις όμως δεν σταμάτησαν εκεί αφού και στο Q2 είχαμε αποτελέσματα που δεν περιμέναμε. Πρώτο και καλύτερο ο αποκλεισμός του Χάμιλτον, ο οποίος έκανε τον 13ο χρόνο και έμεινε εκτός μαζί με τους Άλμπον, Χούλκενμπεργκ, Τσόου και Ντε Βρις. Ο Χάμιλτον είχε ένα χρονοβόρο γλίστρημα στην πρώτη στροφή του δεύτερου γρήγορου γύρου του, κι έτσι βίωσε τις χειρότερες κατατακτήριες δοκιμές του επί αμερικανικού εδάφους.

Έτσι, φτάσαμε στην τρίτη περίοδο και στη μάχη της πολ ποζίσιον. Στον πρώτο από τους δύο γρήγορους γύρους των δέκα οδηγών ο Πέρεζ ήταν αλάνθαστος, σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με 1:26.841, ενώ αντίθετα οι Φερστάπεν και Λεκλέρκ έκαναν σημαντικά λάθη.

Ο Φερστάπεν ανοίχτηκε οριακά σε δύο στροφές και αποφάσισε να εγκαταλείψει τον πρώτο του γρήγορο γύρο, επιστρέφοντας στα πιτς για να προετοιμαστεί για τη δεύτερη και μοναδική του προσπάθεια. Παράλληλα, ο Λεκλέρκ ακούμπησε τον τοίχο στην έξοδο της στροφής 16 και έμεινε 1 δευτερόλεπτο μακριά από τον Πέρεζ, και στην 7η θέση.

Έτσι, ο Αλόνσο -πάντοτε παρών σε κάθε στραβοπάτημα των άλλων- άδραξε την ευκαιρία και ανέβηκε στη δεύτερη θέση των χρόνων. Στο τελευταίο τρίλεπτο, ήταν πλέον η στιγμή για τους δέκα οδηγούς να επιστρέψουν στην πίστα για το δεύτερο και τελευταίο γρήγορο γύρο τους, αλλά τίποτα δεν άλλαξε. 

qp f1

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ