Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Πέρεθ

Φόρμουλα 1: Πρώτος ο Πέρεθ στη δεύτερη περίοδο των δοκιμαστικών στο Μπακού

Πρώτος τερμάτισε ο Πέρεθ στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του γκραν πρι της Φόρμουλα 1στο Αζερμπαϊτζάν, ενώ ο Σαρλ Λεκλέρκ βρέθηκε ξανά στις μπαριέρες. και οι Mercedes υστέρησαν κατά κράτος, καθώς οι δύο Red Bull πετύχαιναν τους πρώτους χρόνους με τους Πέρεθ και Φερστάπεν.

Ένα δέκατο του δευτερολέπτου χώρισε τον Μεξικανό και τον Ολλανδό οδηγό των δύο RB16B-Honda, στην κορυφή της δεύτερης περιόδου του γκραν πρι του Αζερμπαϊτζάν, έκτου φετινού γύρου της Φόρμουλα 1. Την ίδια στιγμή, μισό δέκατο πίσω από τον Φερστάπεν, βρέθηκε ο Κάρλος Σάινθ με τον τρίτο χρόνο και επιβεβαίωσε ξανά την δυναμική της Ferrari.

Το ακριβώς αντίθετο πέτυχε η Mercedes, με τον Λιούις Χάμιλτον 1 δευτερόλεπτο μακριά και στην 11η θέση, και τον Βάλτερι Μπότας 2'' πίσω από τον Πέρεθ στην 16η, που εμφάνισαν και στη δεύτερη περίοδο αρκετά προβληματική απόδοση, ενδεχομένως και ανάλογη εκείνης του Μονακό.

Καθώς ο Χάμιλτον βρίσκει τον εαυτό του για δεύτερο διαδοχικό αγωνιστικό τριήμερο σε ρόλο μη πρωταγωνιστικό, ενδεικτικό των προβλημάτων του είναι το μήνυμα που έστειλε στον μηχανικό του, Πίτερ Μπόνινγκτον, μέσω ραδιοεπικοινωνίας ότι "δεν έχω ιδέα που μπορεί να βρίσκεται όλος ο χρόνος που χάνω".

Ανάλογο με του Μονακό, επίσης, ήταν και το ατύχημα του Σαρλ Λεκλέρ περίπου στα μισά των δοκιμών. Ο Μονεγάσκος, βρισκόμενος σε γρήγορο γύρο προσομοίωσης δοκιμών κατάταξης, έχασε τον έλεγχο της Ferrari και προσέκρουσε στην μπαριέρα, σπάζοντας την εμπρός πτέρυγα. Ωστόσο, αυτή τη φορά κατάφερε να επιστρέψει στα πιτς για την αλλαγή του ρύγχους της SF21.

Το ατύχημα προκάλεσε καθεστώς Εικονικού Οχήματος Ασφαλείας, ενώ μέχρι τότε οι δύο Ferrari είχαν τους δύο ταχύτερους χρόνους, με επικεφαλής τον Σάινθ με τη μέση γόμα. Αλλά αμέσως μετά ο Πέρεθ έριξε χαμηλότερα τον πρώτο χρόνο, με τη μαλακή γόμα, στο 1:42.115 - κι έκτοτε οι κορυφαίοι συνδυασμοί αφοσιώθηκαν στην προσομοίωση αγώνα, όπως πάντα.

Ο Λεκλέρκ έμεινε με τον τέταρτο χρόνο, ενώ άκρως ενθαρρυντικές για τους Πιέρ Γκασλί (Toro Rosso) και Φερνάντο Αλόνσο (Alpine), που ακολούθησαν στην 5η και 6η θέση, ήταν οι διαφορές 0,42'' και 0,58'' από τον Πέρεθ. Το ίδιο ισχύει και για τον έβδομο Αντόνιο Τζιοβινάτσι της Alfa Romeo, που κατάφερε να κινηθεί ταχύτερα από τον Λάντο Νόρις της McLaren.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ της Aston Martin ήταν ένας από τους οδηγούς που είχαν τετ-α-κε στη δεύτερη περίοδο δοκιμών, στο ξεκίνημά της, ενώ στο 13ο λεπτό βγήκαν οι κόκκινες σημαίες που διέκοψαν τη διαδικασία για να απομακρυνθεί από τη στροφή 15 η, ακινητοποιημένη, με πλήρη απώλεια ισχύος, Williams του Νίκολας Λατίφι.

Τα αποτελέσματα της τη δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών